Veelgestelde Vragen

Winkelen op onze website is als het hebben van een eigen ondergoedwinkel.

Het is heel eenvoudig om door elk product te bladeren en het product naar uw wens in detail te bekijken. U kunt op elk moment op uw gemak ons website bekijken, wij zijn voor u 24/7 klaar. Deluxerie biedt u online lingerie-winkel met gemakkelijke en verschillende betaalmethoden en een klanttevredenheid gericht klantenserviceteam om u te helpen bij uw vragen.

Bovendien hoeft u niets anders te doen dan uw betaling te doen en te wachten op uw bestelling! Uw product wordt zorgvuldig verpakt en bij u thuis bezorgd. Al deze, maximale kwaliteit wordt het u aangeboden tegen zeer voordelige prijzen.

Nee, u hoeft geen Deluxerie-account te hebben om een bestelling te plaatsen. U kunt doorgaan en uw bestelling als gast plaatsen.

Het hebben van een Deluxerie-account biedt u echter veel voordelen. Bijvoorbeeld; Nadat u een bestelling heeft geplaatst, kunt u inloggen op uw account om uw eerdere bestellingen te bekijken en lopende bestellingen te volgen. U kunt de kortingsbonnen die u kunt gebruiken in detail bekijken. U kunt ook uw eigen lijsten aanmaken (Mijn favorietenlijst en Mijn verwachte lijst) en deze later bekijken. Een account aanmaken is heel eenvoudig, u kunt een account aanmaken tijdens uw bestelprocedure of door hier te klikken.

Nee, wij bewaren uw creditcard gegevens niet. Onze website is 100% veilig en uw betalingstransactie is gecodeerd. We slaan uw creditcardnummer of wachtwoord niet op. Voor meer informatie kunt u ons Veiligheidsbeleid lezen.

Niet alle producten op onze website zijn direct beschikbaar in verband met voorraad in onze hoofd magazijn.

Afhankelijk van het product dat u heeft gekocht, kan de status van het leveringsproces optreden. We leveren het product echter binnen maximaal 2-5 werkdagen af bij het transportbedrijf van de koerier om de operatie zo snel mogelijk af te ronden.

Controleer of alle verplichte velden correct zijn ingevuld. Mocht u bij het plaatsen van een bestelling problemen blijven ondervinden, neem dan direct contact met ons op.

U kunt zich inschrijven op onze nieuwsbrief en ons volgen op sociale media om kortingsbonnen en vouchers te verkrijgen/winnen.

Wanneer u een product aan uw winkelmand toevoegt en naar het betalingsproces gaat, ziet u het veld Kortingsbon/Voucher op de pagina met betaalmethoden. Voer de code in voordat u de betaling uitvoert en zorg ervoor dat de korting is toegepast. Kortingen kunnen niet worden toegepast na het verplaatsen van een bestelling.

Winkelkrediet is net als contant geld in uw portemonnee, maar dit is gekoppeld aan uw Deluxerie-account. Hiermee kunt u op onze website winkelen zonder dat u uw creditcard- of andere betaalmethoden nodig heeft.

Op dit moment hebben we helaas geen fysieke winkel. Onze verkopen worden alleen online gedaan. Op deze manier bieden wij u een breed assortiment aan productopties.

Deluxerie is een virtuele winkel die aan alle commerciële en wettelijke verplichtingen voldoet. Meer informatie over ons bedrijf
vindt u op onze pagina Bedrijfsinformatie.

Bij een orderbedrag vanaf €75,00 betaalt u geen verzendkosten en is de levering gratis. Indien uw orderbedrag onder het bedrag van €75,00 ligt, zijn de verzendkosten €5,99 per bestelling. Gedetailleerde informatie is te vinden op onze pagina Bestelling & Levering.

Aangezien de producten op onze website persoonlijke producten zijn, doen we er alles aan om uw privacy te waarborgen.

Uw vracht-pakket is zodanig verpakt dat de inhoud van buitenaf niet zichtbaar is. De inhoud van het pakket is voor iedereen anoniem, dus ook voor het vracht-personeel, door wie het pakket wordt vervoert.

Uw factuur van uw bestelling wordt opgesteld als pdf-factuur en verzonden naar het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop heeft opgegeven. Desgewenst kunt u de factuur die wij hebben verzonden afdrukken.

Nadat uw bestelling ons magazijn heeft gepasseerd en is afgeleverd aan het filiaal, wordt er ter bevestiging van de verzending uw Track & Trace per e-mail naar u verzonden. (Naar het e-mailadres dat u tijdens uw aankoop heeft opgegeven). Met uw Track & Trace code kunt u uw verzending gemakkelijk online volgen.

De kosten van retourzending worden niet door Deluxerie gedekt en blijft de verantwoordelijkheid van de klant.

We bieden een zeer flexibel en klantgericht retourbeleid. Mocht u om welke reden dan ook niet tevreden zijn met ons product, dan kunt u het product binnen 30 dagen na factuurdatum retourneren voor restitutie of ruilen mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Gedetailleerde informatie is te vinden op onze pagina Retourneren.

Wanneer uw pakket ons bereikt, wordt het verwerkt door onze relevante afdeling en wordt gecontroleerd of het voldoet aan onze retour- en ruilvoorwaarden. Als er na de beoordeling geen belemmering meer is voor de terugbetaling, wordt uw restitutie verwerkt. Afhankelijk van uw bank kan het 3-5 werkdagen duren voordat uw geld op uw rekening is bijgeschreven.